خرید و فروش آنلاین بلیط اتوبوس

خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سراسر کشور با همکاری هزاران شرکت مسافر بری با ارائه تخفیفات ویژه

خرید و فروش آنلاین بلیط اتوبوس

خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سراسر کشور با همکاری هزاران شرکت مسافر بری با ارائه تخفیفات ویژه

شیک ترین هتل های مشهد به همراه آدرس

با یکی دیگر از مجموعه مقالات جاذبه‌های گردشگری مشهد با شما همراه هستیم. در این مقاله قصد داریم بهترین هتل های لوکس مشهد را به شما معرفی کنیم.

سفر به مشهد یکی از سفرهای زیارتی و سیاحتی داخل کشوری هست که خیلی ها با اتوبوس به مشهد سفر می کنند، به همین علت به شما پیشنهاد میکنیم برای خرید بلیط اتوبوس ارزان تر از سامانه رزرو آنلاین خرید بلیط اتوبوس اطمینان سیر خرید کنید.

برای خرید آنلاین بلیط اتوبوس دیگه نیازی نیست به شرکت های مسافر بری مراجعه کنید و به راحتی می تونید بلیط خودتون رو رزرو کنید.

هتل های لوکس مشهد

سرزمین کهن ایران از دیرباز جاذبه‌های مختلفی را در خود داشته است. از جاذبه‌های تاریخی و جاذبه های طبیعی در زمان‌های گذشته تا جاذبه‌های گردشگری و توریستی زمان حال ،که باعث شده است ایران یکی از مقاصد گردشگری مهم در جهان محسوب گردد.

در میان بیشترین جاذبه‌های گردشگری ایران که در شهرهای مختلف قرار دارد ،بالاترین مقاصد سفر به شهرهای ایران را می‌توان به ترتیب ،شهر مشهد ،شهرهای شمال ایران و جزیره زیبای کیش است که در فصل‌های مخصوص خود ،قشر کثیری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی که برای تفریح و سیاحت به این شهرها می‌آیند را پذیرایی می‌کنند.

همان‌طور که میدانید شهر مشهد به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای مهم ایران و همچنین پایتخت معنوی ایران ،سالانه بیش از ۳۰ میلیون مسافر را پذیرایی می‌کند.

شهر مشهد به دلیل میزبانی از حرم مطهر رضوی و همچنین جاذبه‌های گردشگری و توریستی متعدد همچون چالیدره ،مراکز خرید و پارک‌های مختلفی که دارد ،مقصد بسیاری از مسافران داخلی و خارجی است.

یکی از بخش‌های که در شهر مشهد بسیار موردتوجه قرارگرفته است ،ساخت‌وساز هتل و هتل آپارتمان‌های متعدد در این کلان‌شهر است تا بتواند پاسخگویی نیاز اسکان زائرین حرم رضوی باشد.

شهر مشهد با دارا بودن ۸۰ درصد هتل‌های کشور ،جایگاه ویژه‌ای در صنعت هتلداری ایران دارد و ازاین‌رو سرمایه‌گذاران بسیاری در شهر مشهد شروع به ساخت هتل‌های مجلل و پنج ستاره نموده‌اند ،که این امر باعث گردیده تا مسافران خارجی بیشتری نیز به شهر مشهد سفر کنند.

مسافرینی که به شهر مشهد سفر می‌کنند برای اقامت در مشهد می‌توانند بر اساس بودجه‌ای که برای سفر خود مدنظر دارند ،محل اقامت خود را از بین انواع اقامتگاه‌های موجود در شهر مشهد انتخاب کنند. اقامتگاه‌های گوناگونی همچون واحد اقامتی ،مسافرخانه ،مهمانسرا ،مهمانپذیر ،پانسیون ،سوئیت آپارتمان ،هتل آپارتمان و انواع هتل‌های سه ستاره تا پنج ستاره برای اسکان زائرین ساخته‌شده است.

شاید براتون مفید باشه :

نقشه راه قم به مشهد با اتوبوس

در ادامه به معرفی هتل های لوکس مشهد می‌پردازیم که این هتل‌های از مجموعه لیست هتل های مشهد است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند.

هتل درویشی مشهد ،مرتفع‌ترین هتل کشور

هتل درویشی مشهد - هتل های لوکس مشهد

بدون شک هتل مجلل درویشی Darvishi Hotel که یکی از هتل های پنج ستاره ایران میباشد را می‌توان یکی از بهترین هتل های لوکس مشهد نام برد. این هتل زیبا و مجلل که در بهمن‌ماه سال ۱۳۹۰ افتتاح گردید ،از همان زمان افتتاح به یکی از هتل های معروف مشهد تبدیل شد و علاقه‌مندان بسیاری را پیدا کرد.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که هتل مجلل درویشی را از دیگر هتل های لوکس مشهد جدا می‌سازد، قرار داشتن این هتل در حاشیه خیابان امام رضا علیه‌السلام که اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم منور رضوی است ،است که فاصله‌ای کمتر از ۴ کیلومتر با حرم رضوی دارد و مسافرین این هتل می‌توانند این فاصله را در مدت‌زمان کمتر از ده دقیقه به‌طور پیاده طی کنند.

هتل درویشی مشهد - هتل های لوکس مشهد

علت دیگری که هتل درویشی را از دیگر هتل های لوکس مشهد متمایز می‌کند ،تعداد طبقات این هتل است. هتل درویشی دارای ۲۵ طبقه است که از این حیث به‌عنوان مرتفع‌ترین مرکز اقامتی کشور محسوب می‌گردد. همچنین نمای هتل درویشی به‌صورت شیشه‌ای و نمای اسپایدار است که خود ،جلوه‌ای ویژه به این هتل معروف مشهد داده است.

مسافرین وقتی در هتل درویشی که بزرگ‌ترین هتل آتریوم کشور نیز می‌باشد ،حضور دارند می‌توانند با رفتن به طبقات فوقانی هتل ،از پنجره‌های هتل شهر و صحن‌های حرم رضوی را مشاهده کنند و لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود به وجود آوردند.

هتل مجلل درویشی استان خراسان رضوی دارای رستوران‌های مختلف و همچنین منوهای غذایی گوناگون برای هر نوع سلیقه‌ای می‌باشد که از این حیث نیز می‌توان هتل درویشی را یکی از هتل های خاص مشهد محسوب کرد. در ادامه به معرفی رستوران‌های هتل درویشی می‌پردازیم. پس با ما همراه باشید.

هتل درویشی مشهد - هتل های لوکس مشهد

رستوران مراکشی : یکی از رستوران‌های هتل درویشی رستوران مراکشی می‌باشد که در این رستوران منوی غذاهای عربی سرو می‌گردد.

رستوران آتریوم : رستوران دیگر هتل درویشی رستوران آتریوم می‌باشد که یکی از زیباترین رستوران‌های این هتل بوده و در آن غذاهای آسیایی سرو می‌شود.

رستوران روف‌گاردن : این رستوران که بانام رستوران روف‌گاردن شناخته‌شده است از نمای چشم‌انداز طبیعت و آسمان و همچنین باغی مصفا تشکیل‌شده است و در آن انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌گردد.

فست فود فیروزه : این بخش از هتل مجلل درویشی هم همانند بخش‌های دیگر ،از زیبایی و امکانات ویژه خود برخوردار است و انواع فست فود ها در این بخش ارائه می‌گردد.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب هتل درویشی ،وجود برکه‌ای در این هتل می‌باشد که فضایی بکر و ویژه را در دل این هتل ۵ ستاره مشهد به وجود آورده است.

بخش دیگر هتل مجلل درویشی ،مجموعه آبی و ورزشی این هتل می‌باشد که اولین مجموعه آبی در میان هتل های مشهد می‌باشد که به ارائه خدماتی همچون سونای خشک ،سونای بخار ،جکوزی ،حمام ترکی ،سالن بدن‌سازی ،دوش‌های اختصاصی ماساژ،ارائه خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن می‌پردازد.

در هتل درویشی مشهد فضاهای تجاری بسیار زیبایی در قالب روف گاردن با طراحی زیبا نیز پیش‌بینی و ساخته‌شده است که دارای معماری تاریخی بسیار زیبایی می‌باشد. در بخش تجاری هتل درویشی شما می‌توانید انواع سوغات مشهد را با بهترین کیفیت و معتبرترین برندهای روز جهان تهیه کنید.

همچنین یکی از سرویس‌های خوب این هتل ،سرویس رفت‌وبرگشت رایگان از فرودگاه و راه‌آهن مشهد به هتل می‌باشد که آسایش خیال را برای میهمانان این هتل فراهم کرده است.

هتل درویشی مشهد - هتل های لوکس مشهد

از دیگر امکانات هتل مجلل درویشی می‌توان به سالن رستوران مجزا ،سالن صبحانه خوری،تالار با کاربری چندمنظوره،کافی‌شاپ واقع در اسپا و فست فود واقع در فضای سبز اشاره نمود که هرکدام از این قسمت‌ها ،امکانات ویژه و منحصربه‌فردی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند.

طبق قانون هتل درویشی هزینه اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان می‌باشد و هزینه کودکان ۳ تا ۶ سال نیمه بهاء و بالای شش سال تمام بهاء محاسبه می‌گردد.

آدرس هتل درویشی : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

شماره تلفن هتل درویشی مشهد : ۳۸۰۸۰-۰۵۱

 

هتل مدینه الرضا مشهد ،هتلی با معماری اصیل ایرانی اسلامی

هتل مدینه الرضا مشهد

یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد که در نزدیکی و در آستانه ورود (کمتر از ۱۵۰ متر) به حرم شریف و نورانی امام علی ابن موسی‌الرضا (علیه الاسلام) ساخته‌شده است ،هتل مدینه الرضا Medina AlReza Hotel می‌باشد که یکی از هتل‌های پنج ستاره مشهد محسوب می‌گردد. هتل مدینه الرضا دارای محیطی فوق‌العاده زیبا به همراه معماری اصیل ایرانی بافرهنگ معنوی می‌باشد که از این حیث یکی از هتل های خاص مشهد می‌باشد.

هتل مدینه الرضا در سال ۱۳۹۲ هجری شمسی و در ۱۷ طبقه در ابتدای خیابان شیرازی ساخته و افتتاح گردید. این هتل که از موقعیت مکانی استثنایی برخوردار می‌باشد ،دارای ۳۲۵ اتاق شامل ۲۰۵ اتاق دوتخته و ۷۲ اتاق سه تخته و بقیه اتاق‌ها به‌صورت آپارتمان‌های یک خوابه و آپارتمان‌های دوخوابه است و همچنین از واحدهای تجاری ،ورزشی ،تفریحی و … نیز تشکیل گردیده است.

هتل مدینه الرضا مشهد

نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل مدینه الرضا ،بازار مرکزی مشهد می‌باشد که در فاصله بسیار کمی از این هتل قرار دارد و مسافرین می‌توانند علاوه بر گشت‌وگذار در این بازار، سوغاتی‌های خود را نیز تهیه کنند.

همان‌طور که در بالا اشاره شد ،هتل مدینه الرضا از امکانات مختلفی برخوردار می‌باشد که در ادامه به معرفی بخش‌های مختلف این هتل می‌پردازیم.

رستوران گردان آفتاب هتل مدینه الرضا

رستوران گردان هتل مدینه الرضا در بلندترین نقطه هتل که طبقه ۱۲+ می‌باشد قرار دارد و چشم‌اندازی ویژه به حریم مطهر و نورانی هشتمین آفتاب آسمان ولایت و امامت ، حضرت علی ابن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) دارد. رستوران گردان آفتاب هتل مدینه الرضا که تنها رستوران گردان مشهد می‌باشد ،در هر دور چرخش به مدت ۶۰ دقیقه تمامی ۴۵۰ میهمان خود را از این منظره زیبا بهره مند می‌سازد.

هتل مدینه الرضا مشهد

رستوران‌های گل نرگس

رستوران‌های گل نرگس یک و دو که در طبقه ۱+ هتل مدینه الرضا ساخته‌شده‌اند ،با داشتن فضای آرام و دل‌نشین به ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با توجه به ذائقه میهمانان می‌پردازد.

رستوران سنتی هتل مدینه الرضا

یکی از بخش‌های خاطره‌انگیز هتل مدینه الرضا ،رستوران سنتی این هتل می‌باشد که در طبقه ۱- و در کنار مجموعه‌های آبی هتل قرار دارد و در آن انواع غذاهای سنتی و ایرانی برای میهمانان سرو می‌گردد.

مجموعه آبی و اسپای هتل مدینه الرضا

یکی از امکانات ویژه هتل مدینه الرضا که در طبقه ۱- آن قرار دارد ،مجموعه آبی مجزا برای استفاده بانوان و آقایان به‌صورت هم‌زمان می‌باشد که از محیطی آرام و منحصربه‌فرد به همراه امکانات رفاهی و سالن بدن‌سازی و ماساژ تشکیل‌شده است.

سالن کنفرانس هتل مدینه الرضا

این سالن کنفرانس که در طبقه ۱+ هتل واقع گردیده است دارای امکانات صوتی و تصویری پیشرفته می‌باشد و برای برگزاری کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی با ظرفیت ۵۰ نفر تجهیز گردیده است.

هتل مدینه الرضا مشهد

از دیگر امکانات هتل مجلل مدینه الرضا می‌توان به مواردی همچون لابی ،کافی‌شاپ ،اتاق بازی کودکان ،واحدهای تجاری برای خرید سوغات و صنایع‌دستی مشهد ،کتابخانه ،سالن همایش ،لاندری ،پارکینگ اتومبیل در ۵ طبقه ، امکاناتی ویژه معلولین ،کارکنان مجرب که مسلط به زبان‌های انگلیسی ، آلمانی، فرانسه، عربی و تاکسی‌سرویس و ترانسفر اشاره نمود.

آدرس هتل مدینه الرضا : مشهد ،خیابان شیرازی ،نبش شارستان رضوی

شماره تلفن هتل مدینه الرضا : ۳۳۱۳۶-۰۵۱

 

هتل قصر طلایی مشهد ،لوکس‌ترین هتل مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل های مشهد که در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار دارد ،هتل قصر طلایی Golden Palace Hotel می‌باشد که به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین هتل‌های خاورمیانه در میان هتل های لوکس مشهد نیز شناخته‌شده می‌باشد. هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد که جزء هتل‌های ۵ ستاره مشهد است ،دارای ۲۰ طبقه می‌باشد.

هتل قصر طلایی که در شهریورماه سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده است ،دارای ۶۱۰ باب واحد اقامتی در تیپ‌های امپریال سوئیت، پرزیدنت سوئیت، پرنسس سوئیت، انواع آپارتمان‌های رویال، سوئیت، کانکت، دبل، سینگل، با دکوراسیون متنوع و زیبا است که نمای چشم‌نوازی را از حرم ثامن‌الحجج (ع) به میهمانان خود ارائه می‌دهد تا خاطره‌ای شیرین از سفر زیارتی به مشهد را در ذهن‌ مسافرین خود بجا گذارد.

فاصله هتل قصر تا حرم مطهر رضوی کمتر از ۱۰ دقیقه می‌باشد که میهمانان این هتل می‌توانند این مسیر کوتاه را برای تشرف به حرم امام رضا علیه‌السلام ،به‌صورت پیاده طی نمایند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی که در دسته هتل های لوکس مشهد قرار دارد ،خدماتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی به همراه محیطی آرام و دل‌نشین را به میهمانان خود ارائه می‌دهد و همچنین به برخی از جاذبه‌های گردشگری مشهد همچون آرامگاه نادرشاه افشار ،آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، مراکز خرید و مسجد گوهرشاد نیز نزدیک بوده که همین امر به همراه قیمت مناسب اقامت در هتل ،موجب استقبال از این هتل توسط مسافرین شهر مشهد شده است.

برخی از واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد مجهزتر و لوکس‌تر نسبت به دیگر واحدهای اقامتی این هتل می‌باشد همانند سوئیت پرزیدنت که مجلل‌ترین و مجهزترین سوئیت هتل قصر طلائی است.

سوئیت پرزیدنت هتل بین‌المللی قصر طلایی که به‌عنوان یکی از سوئیت‌های ویژه این هتل می‌باشد ،نه‌تنها فضاهای موردنیاز شما در سفر بلکه در زندگی را در بردارد. بعد از سوئیت پرزیدنت که مجلل‌ترین سوئیت این هتل می‌باشد ،سوئیت امپریال ،آپارتمان رویال و جونیور هم می‌توانند حس خوب لوکس بودن را از اقامت در این هتل در شما ایجاد کنند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی استان خراسان رضوی برای زوج‌های تازه مزدوج شده نیز سوئیت های ویژه‌ای را در نظر گرفته است که یکی از این سوئیت های ویژه ،سوئیت پرنسس می‌باشد که برای زوج‌های که قصد دارند ماه‌عسل خود را در شهر مشهد و در جوار حرم مطهر رضوی طی کنند بسیار مناسب بوده که این سوئیت دارای یک اتاق اصلی و خواب کانکت و اتاق ناهارخوری برای زوج‌های جوان و عروس و دامادها می‌باشد.

هتل قصر طلایی مشهد دارای ۸ رستوران با منوهای جذاب و متفاوت نیز می‌باشد که در این رستوران‌های انواع منوهای مختلف ایرانی، سنتی، دریایی و بین‌الملل از سراسر جهان در فضاهایی بسیار زیبا و خاص سرو می‌گردد. یکی از بخش‌های جذاب رستوران‌های هتل قصر طلایی این می‌باشد که شما می‌توانید قبل از ورود به رستوران با تعیین رنگ دلخواهتان چیدمانی را داشته باشید که مطابق علایق و سلیقه‌ شما ،میز چیده شود.

یکی دیگر از برنامه‌های جذاب هتل قصر طلایی مشهد ،برنامه ویژه هدیه به میهمانان در روز تولد و سالگرد ازدواجشان می‌باشد که این هتل برای میهمانانی که در این هتل اقامت دارند هم‌زمان با تاریخ ازدواج و روز تولدشان با تقدیم کیک تولد و هدیه‌ای خاص ،پذیرایی می‌کند.

علاوه بر این رسم زیبا در هتل قصر ،در دیگر ایام سال نیز همانند مناسبت‌ها و اعیاد گوناگون به میهمانان این هتل قرآن دانشنامه رضوی و مفاتیح نفیس با چاپ اختصاصی هتل هدیه داده می‌شود.

هتل قصر طلایی مشهد

از دیگر امکانات هتل قصر طلایی می‌توان به مواردی همچون سالن‌های سمینار، همایش ،آمفی‌تئاتر مجلل با سیستم‌های صوتی و تصویری روز دنیا ،مجموعه آبی استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، محل بازی کودکان، سالن بازی‌های رایانه‌ای، سالن‌های زیبایی، آژانس مسافرتی، خدمات راهنمای میهمان (کانسیرژ)، صرافی، بانک، کتابخانه، بیزینس سنتر، تاکسی‌سرویس، خدمات لاندری، پزشک مقیم، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی ،راه‌آهن و ترانسفر به حرم مطهر حضرت رضا(ع) اشاره نمود که با بالاترین سطح کیفی این خدمات به میهمانان این هتل ارائه می‌گردد.

آدرس هتل قصر طلایی : مشهد ،خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج

شماره تلفن هتل قصر طلایی : ۳۸۰۳۸-۰۵۱

 

هتل پردیسان مشهد ،اولین هتل کنفرانس کشور در بین هتل های لوکس مشهد

هتل پردیسان مشهد

یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد که در منطقه‌ای خوش آب‌وهوا و دور از آلودگی‌های جوی، صوتی و ترافیکی کلان‌شهر مشهد قرار دارد ،هتل پردیسان Pardisan Hotel می‌باشد که یکی از برترین و بزرگ‌ترین هتل‌های کشور است و فضایی بالغ‌بر ۳۳۰۰۰ مترمربع دارد و در پنج طبقه و زیربنای ۲۴۰۰۰ مترمربع ساخته‌شده است.

هتل ۵ ستاره پردیسان مشهد با برخورداری از فضای سبزی کم‌نظیر خود در بین هتل های مشهد ،در سال ۱۳۸۰ مطابق استانداردهای بین‌المللی روز دنیا به بهره‌برداری رسید. هتل پردیسان به دلیل داشتن فضایی مطلوب و کیفیت بالا در ارائه خدمات در بخش‌های مختلف ،توانسته به یکی از اقامتگاه‌های معروف شهر مشهد برای میهمانان تبدیل گردد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان در فاصله کمی از جاذبه‌های گردشگری مشهد همچون پارک کوه سنگی ،دانشگاه فردوسی و پارک ملت قرارگرفته است. این هتل که اولین هتل کنفرانس کشور نیز می‌باشد ،به‌عنوان یکی از هتل‌های معروف مشهد درزمینهٔ برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های مختلف جامعه پزشکی، بازرگانی و دانشگاهی کشوری و بین‌المللی شناخته‌شده است.

هتل پردیسان مشهد دارای ۱۶۲ واحد اقامتی شامل انواع اتاق‌های امپریال، رویال، کانکت، سوئیت دوبلکس، دبل و سینگل با دکوراسیون زیبا و منحصربه‌فرد می‌باشد که آماده ارائه خدمات به میهمانان و مسافرین شهر مقدس مشهد است.

جهت خرید بلیط اتوبوس مشهد کلیک کنید.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد دارای امکانات متعددی همچون انواع رستوران ایرانی و فرنگی بانام‌های میخک و ارکیده، کافی‌شاپ‌های گوناگون، فست فود و سفره‌خانه سنتی، سالن‌های همایش، سمینار، آمفی‌تئاتر مجلل، مجموعه آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی و انواع ماساژ، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی، زمین‌بازی کودکان، آژانس مسافرتی، تاکسی‌سرویس، لاندری، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر به بارگاه منور رضوی می‌باشد و این خدمات با بهترین کیفیت به میهمانان این هتل ۵ ستاره ارائه می‌گردد.

هتل پردیسان مشهد

بدون شک اقامت در این هتل لوکس شهر مشهد می‌تواند خاطره‌ای به‌یادماندنی از سفر به مشهد را در ذهن شما باقی گذارد.

آدرس هتل پردیسان : مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صداوسیما

شماره تلفن پردیسان : ۰۵۱۳۸۷۹۱۸۲۰

مطلب مرتبط:

معرفی بهترین هتل های قم

هتل الماس ۲ ،جدیدترین هتل در بین هتل های لوکس مشهد

هتل الماس 2 مشهد

یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره مشهد که به‌تازگی در شهر مقدس مشهد ساخته و به بهره‌برداری رسیده است ،هتل الماس ۲ مشهد Diamond hotel می‌باشد که جزء هتل های لوکس مشهد محسوب می‌شود. این هتل در اسفندماه سال ۱۳۹۵ به بهره‌برداری رسیده است و جزء دسته هتل های مشهد نزدیک حرم مطهر رضوی میباشد.

هتل الماس دو مشهد دارای ۲۲۰ اتاق در ۲۶ طبقه می‌باشد که در معماری ویژه این هتل از سبک‌های گوناگونی همچون سبک ایران باستان، روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق آیینه، اکو نومی و دیگر سبک‌ها استفاده‌شده است و این هتل را تبدیل به موزه‌ای از هنرهای بین‌المللی تبدیل کرده است.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ که زیرمجموعه گروه هتل‌های الماس مشهد می‌باشد ،در نزدیک‌ترین نقطه به حرم مطهر رضوی واقع‌شده است و امکانات رفاهی متنوعی همچون سالن چندمنظوره، رستوران گردان و امکانات ورزشی و تفریحی کامل، ترانسفر رایگان رفت‌وبرگشت به فرودگاه، کافی‌شاپ، روف گاردن، سالن سرو صبحانه سالن ماساژ، مجموعه آبی (کودک و بزرگ‌سال) و مرکز خرید را دارا است.

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ دارای چهار رستوران ویژه بانام‌های فیروزه ،رستوران گردان پانوراما با دید ۳۶۰ درجه‌ای از شهر ،رستوران روف گاردن و رستوران الماس می‌باشد که در این رستوران‌ها انواع منوهای ایرانی و فرنگی برای تمامی سلیقه‌ها و ذائقه‌ها سرو می‌گردد.

هتل الماس دو دارای موقعیت مکانی استثنائی در شهر مشهد بوده و قابلیت دسترسی مهمانان این هتل را به راه‌آهن ،فرودگاه ،بازارهای شهر و جاذبه‌های تاریخی به‌سادگی فراهم نموده است.

هتل الماس 2 مشهد

همچنین در هتل الماس دو مشهد خدمات مجموعه آبی (استخر، سونا، جکوزی) سانس صبح خانم‌ها و سانس عصر آقایان به‌صورت کاملاً رایگان ارائه می‌گردد.

آدرس هتل الماس ۲ : مشهد، خیابان امام رضا(ع)، نبش امام رضا ۲۰

شماره تلفن هتل الماس ۲ : ۳۱۴۱۴-۰۵۱

منبع :به پین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد